喬樑專欄

喬樑專欄

2015年5月3日 星期日

假如我有一百萬 2015.05.03

目前,已將模擬資金100萬元,用去近30萬元,只達至使用60萬元為目標的一半。雖然,勞動節假期前的4個交易日,港股相對牛皮,成交額日漸下降,管局亦不見注資,承接外資。不過,港股通總餘額正不斷減少,顯示有內地資金來港買股後,持有而不炒作,而金管局亦未有反手吸納港元。所以,並未有資料顯示內地資金或外資從香港流失,港股可能正處於「潛伏期」。

利好股價上升的元素

今鋪講最貼身的野,揀股。

市場上有唔少有經驗的人,會就住股票有冇一啲利好股價上升的元素,來進行揀股。我總結左一部分出來,然後選擇啱我風格的方法來用。由於我呢啲不涉及內容消息,都係用公開資料來分析,然後基於有利因素來做「價值投機」,等市場來推高股價,所以好肯定話你知,用我呢套係唔適宜炒股,你想賺快錢,你去睇圖表同技術分析好過。

閒話少講,來料。